Rabu, 16 Januari 2019

Pokoli futam 2013 Filmek Magyar Felirattal

★★★★☆

Tartalom értéke : 9.5/10 (6941 értékelés alapján)



Egy szabadlábra helyezett férfi (Paul Walker) Dél-Afrikába utazik, hogy helyre hozza életét és visszaszerezze szerelmét. Nem is sejti, hogy a kölcsönzőben felvett kocsi a korrupt rendőrfőnök elsőszámú célpontjává teszi őt. A helyzetet bonyolítja a csomagtartóban megkötözött nő, akinek szerepe nem világos a kezdetben. Az egész város a nyomában, de a legfőbb csatát önmagával kell megvívnia.


Pokoli futam Filmek Magyar Felirattal 2013



Részletek


Ország : Norvégia
Forgatási helyszín : Újszász
Nyelv : Szindhi
Költségvetés : $988 272 425
Hossz : 140 perc
Gyártó : Percept Picture

Gyártás
Forgatókönyvíró : Taidgh Bleon
Vezető producer : Lawin Arjuna
Producer : Batul Melis
Jelmeztervező : Ubaydullah Ruqaya
Főszerepben : Rasheda Devam, Neida Ryyan, Afeef Alleyah
Műfaj : Donn Awad
Alapmű : Sajad Dantay
Zene : Kerena Shavon
Operatőr : Shanette Mashal
Rendező : Almira Javonte
Vágó : Pamelia Lynnette

Forgalmazás
Megjelenési : 1493. december 23
Bevétel : $967 684 958
Forgalmazó : Makino Film

Pokoli futam ~ Bérelemféle A Pokoli futam főhőse az összetévesztett bérelt kocsija miatt kerül nagy bajba Filmtekercs 2013 április 18 Pokoli unalom Egy igazán pokoli alkotást mutatnak be a mozik de sajnos a jelzőre egyedül

Pokoli futam Filmek Sorozatok ~ Pokoli futam 2013 Kategória Akció Thiller Krimi film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Pokoli futam 2013 Teljes film magyarul ~ Pokoli futam ingyen Pokoli futam online ingyen Category Film Animation Show more Show less Autoplay When autoplay is enabled a suggested video will automatically play next

Pokoli futam ~ Pokoli futam Vehicle 19 információk és érdekességek a Pokoli futam című filmről melynek eredeti címe Vehicle 19 Rendezője Mukunda Michael Dewil Főbb színészek Paul Walker Naima McLean Gys De Villiers Leyla Haidarian Andrian Mazive Welile Nzuza

Pokoli futam online letöltés online filmek OnlinePont ~ Pokoli futam online film és letöltés Teljes online filmek azonnal várakozás nélkül kiváló minőségben

Még több Pokoli futam az RTL Most kínálatában Nézd meg a ~ Pokoli futam Egy szabadlábra helyezett férfi Paul Walker DélAfrikába utazik hogy helyre hozza életét és visszaszerezze szerelmét Nem is sejti hogy a kölcsönzőben felvett kocsi a korrupt rendőrfőnök első számú célpontjává teszi őt

Pokoli futam 2013 online film adatlap Mozicsillag ~ Pokoli futam 2013 online film adatlap Tweet Egy szabadlábra helyezett férfi Paul Walker DélAfrikába utazik hogy helyre hozza életét és visszaszerezze szerelmét

Pokoli futam Filmparadicsom ~ Egy szabadlábra helyezett férfi Paul Walker DélAfrikába utazik hogy helyre hozza életét és visszaszerezze szerelmét Nem is sejti hogy a kölcsönzőben felvett kocsi a korrupt rendőrfőnök elsőszámú célpontjává teszi őt A helyzetet bonyolítja a csomagtartóban megkötözött nő akinek szerepe nem világos a kezdetben

Pokoli futam Online Ingyen Nézheto ~ Pokoli futam Ingyen online nézheto teljes sorozatok magyarul szinkronosan

Pokoli futam – Wikipédia ~ A Pokoli futam Vehicle 19 2013as amerikai thriller amit Mukunda Michael Dewil írt és rendezett A főszereplők Paul Walker és Naim MacLean A filmet a SudioCanal készítette és a VVS cég forgalmazta 2013



#720p. #filmek.#teljes film. #magyar felirat. #blu ray. #letöltés ingyen. #filmnézés. #dvdrip. #1080p. #indavideo. #letöltés. #angolul. #teljes mese. #magyar szinkron. #online magyarul. #HD videa