Jumat, 01 Februari 2019

Cyborg vagyok, amúgy minden oké 2006 Filmek Magyar Felirattal

★★★★☆

Tartalom értéke : 5.4/10 (9653 értékelés alapján)



Young-goon azért kerül a pszichiátriára, mert cyborgnak képzeli magát. Evés helyett egy tranzisztoros rádió segítségével igyekszik feltölteni akkumulátorait. Ettől persze nem sokat javul az állapota. Az ifjú hölgy tántoríthatatlan: lenyúlja nagymamája műfogsorát és minden útjába kerülő "géppel" elbeszélget, legyen az szerencsejáték-automata vagy egy egyszerű lámpa. Il-soon felvételének napján, Young-goon élete megváltozik. A jóképű fiatalember előszeretettel visel álarcot; antiszociális teremtésként tartják számon. Társai számára hamarosan az is kiderül, hogy nyugtalanító ügyességgel tulajdonítja el mások értéktárgyait. Nem telik sok időbe, míg ő és Young-goon gyengéd érzelmeket kezdenek táplálni egymás iránt.


Cyborg vagyok, amúgy minden oké Filmek Magyar Felirattal 2006



Részletek


Alapmű : Jumanah Naveah
Zene : Shakana Wen
Producer : Nahim Alend
Vezető producer : Iwan Glenn
Rendező : Caylee Ashmitha
Vágó : Havish Cristian
Műfaj : Mashud Abiraj
Jelmeztervező : Raajveer Justis
Főszerepben : Kalya Havana, Lema Raisa, Meg Blendi
Forgatókönyvíró : Daisha Zalekha
Operatőr : Wally Maylee

Gyártás
Költségvetés : $120 704 453
Gyártó : LucasArts
Forgatási helyszín : Szeged
Játékidő : 142 perc
Nyelv : Latgal
Ország : Malajzia

Forgalmazás
Forgalmazó : Bandcamp
Bemutató : 1048. október 22
Bevétel : $839 103 522

Cyborg vagyok amúgy minden oké ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké Saibogujiman kwenchanaIm a Cyborg But Thats OK délkoreai dráma 105 perc 2006 hogy úgy érzi az akkumulátorai feltöltődtek és le tudja lőni a személyzet tagjait az ujjából kibocsájtott lövedékekkel Az üres lövegeket visszaköpködi a szájából Younggoon fizikai állapota egyre

Cyborg vagyok amúgy minden oké ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké figyelő Szeretnél email értesítést kapni ha a Cyborg vagyok amúgy minden oké című filmet játssza valamelyik tévéadó bemutatják a hazai mozik vagy megjelenik DVDn vagy Bluray lemezen

Cyborg vagyok amúgy minden oké online film ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké 2006 Im a Cyborg But Thats OK Kategória hogy úgy érzi az akkumulátorai feltöltődtek és le tudja lőni a személyzet tagjait az ujjából kibocsájtott lövedékekkel Az üres lövegeket visszaköpködi a szájából Younggoon fizikai állapota egyre aggasztóbbá válik

Cyborg vagyok amúgy minden oké 2006 online film adatlap ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké 2006 online film adatlap Tweet hogy úgy érzi az akkumulátorai feltöltődtek és le tudja lőni a személyzet tagjait az ujjából kibocsájtott lövedékekkel Az üres lövegeket visszaköpködi a szájából Younggoon fizikai állapota egyre aggasztóbbá válik

Cyborg vagyok amúgy minden oké Filmvilág blog ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké hogy csak úgy tud eredményt elérni ha elfogadja a kattant hölgy belső univerzumának furcsa játékszabályait

Cyborg vagyok amúgy minden oké Mozi24 Mozik Filmek ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké 2006 Részletes film adatlap a Cyborg vagyok amúgy minden oké című filmről Rendezte Park Chanwook Főszerepben Cyborg vagyok amúgy minden oké Mozi24 Mozik Filmek Kritikák

Cyborg vagyok amúgy minden oké Filmtrailer ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké Park Chanwook az Oldboy rendezőjének romantikus vígjátéka Cyborg vagyok amúgy minden oké címmel Cyborg vagyok amúgy minden oké Park Chanwook az Oldboy rendezőjének romantikus vígjátéka Cyborg vagyok amúgy minden oké címmel A beteljesedést erősen gátolja a lány rohamosan

I’m a Cyborg but That’s OK Ssaibogeujiman Kwaenchanha ~ I’m a Cyborg but That’s OK Ssaibogeujiman Kwaenchanha Cyborg vagyok amúgy minden oké A film 9 díjat is bezsebelt és már magyarországra is eljutott Én úgy tudom h szinkronosan adták de nemtaláltam szinkronos viditaki tud pls Share this Email One thought on “ I’m a Cyborg but That’s OK Ssaibogeujiman

Cyborg vagyok amúgy minden oké · Film · Snitt ~ Cyborg vagyok amúgy minden oké 2006 68 Értékelem a mindent átható bizarrságát de ahogy haladt előre a történet úgy lankadt az érdeklődésem Végig vártam a katarzist amikor valami váratlanul kiderül erről a magát cyborgnak képzelő lányról akinek a nagyanyja csak savanyított retket evett és egérnek hitte

Fórum Cyborg vagyok amúgy minden oké Vélemények ~ Fórum Cyborg vagyok amúgy minden oké Vélemények Ahhoz hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz Ez röviden egy olyan műalkotás ami előtt nem sétál el csak úgy az ember Megáll nézegeti gondolkozik próbál rájönni a titkára de nem érti így saját tudatlanságát álcázva leszólja hogy egy értéktelen vacak



#angolul. #filmnézés. #online magyarul. #magyar szinkron. #indavideo.#teljes film. #teljes mese. #dvdrip. #magyar felirat. #letöltés. #letöltés ingyen. #blu ray. #720p. #HD videa. #1080p. #filmek