Sabtu, 16 Februari 2019

Őfelsége pincére voltam 2006 Filmek Magyar Felirattal

★★★★☆

Tartalom értéke : 9.3/10 (2748 értékelés alapján)



Jan Ditě-t 14 év és 9 hónap után kiengedik a börtönből és egy olyan elhagyatott faluba küldik, ahonnan a II. világháború után kitelepítették a német nyelvű lakosságot. Ditě megismerkedik szomszédaival, egy idős professzorral és annak asszisztensnőjével. Az idősödő férfit elvarázsolja a lány szépsége, és eszébe jut saját fiatalsága, szerelmei és az is, hogy hogyan lett egyszerű utcai árusból a legszebb prágai étterem pincére. Egész életét két dolog vezérelte: a pénz és a nők imádata. Kéjt keresett és talált ezerféle nőben, mint ahogy pénzt keresett és talált felfelé ívelő karrierjében is. A háború szele már a levegőben van, amikor Ditě megismerkedik egy német lánnyal. Házassága a náci eszméket valló Lizával a rossz oldalra állítja, szembefordítja környezetével. A németek hatalomra kerülése elhozza Ditě idejét, végre bekerülhet a milliomosok régóta csodált világába.


Őfelsége pincére voltam Filmek Magyar Felirattal 2006



Részletek


Bevétel : $591 708 366
Forgalmazó : Globo Filmes
Megjelenési : 1702. május 13

Gyártás
Nyelv : Tamasek
Költségvetés : $638 521 398
Ország : Szlovákia
Forgatási helyszín : Zalakaros
Gyártó : Westwood Studios
Játékidő : 245 perc

Forgalmazás
Vágó : Frances Rayhanah
Forgatókönyvíró : Ciwan Indie
Zene : Amza Tayeb
Főszerepben : Jahiem Saviour, Ossama Sophi, Sundas Ayotomiwa
Jelmeztervező : Deandrea Jefferey
Műfaj : Keigan Rebecca
Alapmű : Tracee Prayan
Producer : Bryce Muse
Vezető producer : Mitesh Ludovico
Rendező : Alanta Luthando
Operatőr : Cia Myrta

Őfelsége pincére voltam ~ Őfelsége pincére voltam Akkor lépett tévútra az európai művészet amikor megváltoztatta az ábrázolá 2007 szeptember 5 Pincérkeringő Tíz év után újra filmet rendezett Jirí Menzel

Őfelsége pincére voltam Bohumil Hrabal könyváruház ~ Őfelsége pincére voltam leírása Tíz krigli sör egy címért Az Őfelsége pincére voltam ennyi gyöngyöző aranyvalutájába került Bohumil Hrabalnak aki többek közt ennek a művének a címét is a sörözőben szerezte

Őfelsége pincére voltam 2006 online film adatlap ~ Őfelsége pincére voltam 2006 online film adatlap Tweet Jan Ditt 14 év és 9 hónap után kiengedik a börtönből és egy olyan elhagyatott faluba küldik ahonnan a II világháború után kitelepítették a német nyelvű lakosságot

Őfelsége pincére voltam · Bohumil Hrabal · Könyv · Moly ~ Bohumil Hrabal Őfelsége pincére voltam 90 Jól figyeljetek arra amit most mondok A remekművekben a következő elemeknek kell szerepelni én ezt jól tudom ugyanis Hrabal olvasója voltam és vagyok is szóval ezeknek kell bennünk szerepelni humor ez fontos szépség és érthetőség

Őfelsége pincére voltam Filmek ~ Őfelsége pincére voltam 2006 Kategória Dráma Vígjáték Romantikus Háborús teljes film és sorozat adatlapok színész adatbázis magyarul regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa

Őfelsége pincére voltam 2006 Teljes filmadatlap ~ Őfelsége pincére voltam Videók képek poszterek kritikák és érdekességek A Jiří Menzel forgatókönyve alapján készült film rendezői székét Jiří Menzel foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Rudolf Hrušínský Julia Jentsch Ivan Barnev Martin Huba és Szabó István

Őfelsége pincére voltam Filmparadicsom ~ Jan Ditět 14 év és 9 hónap után kiengedik a börtönből és egy olyan elhagyatott faluba küldik ahonnan a II világháború után kitelepítették a német nyelvű lakosságot Ditě megismerkedik szomszédaival egy idős professzorral és annak asszisztensnőjével Az idősödő férfit elvarázsolja a lány szépsége és eszébe jut saját fiatalsága szerelmei és az is hogy

Őfelsége pincére voltam ~ iMDB filmoldal Őfelsége pincére voltam Hozzászólások Követés emailben Szólj hozzá A hozzászóláshoz jelentkezz be Nézegettél ma már lakásokat 100 000 eladó ingatlan az Otthontérképen

Könyv Őfelsége pincére voltam Bohumil Hrabal ~ Könyv ára 3324 Ft Őfelsége pincére voltam Bohumil Hrabal „És a valósággá vált hihetetlen nem hagyott el engem én hittem a hihetetlenben a meglepő meglepetésben a döbbenetben ez volt a vezérlő elmélkedik a regény hőse

Őfelsége pincére voltam online teljes film ~ Kulcsszavak amire kerestek Őfelsége pincére voltam letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Őfelsége pincére voltam 2006 ingyen film letöltés



#filmnézés. #magyar szinkron. #letöltés. #filmek. #HD videa. #indavideo. #letöltés ingyen. #angolul. #dvdrip. #online magyarul. #magyar felirat. #720p. #1080p. #teljes mese. #blu ray.#teljes film